fredag 10. desember 2010

Snømannen Kalle på vg.no


I dag har vi vært borte hele dagen og mens jeg satt i et møte tikket det inn hele 4 sms med samme budskap: Vet du at Villa Perlesukker er på forsiden av vg.no?

Jeg holdt seriøst på å hoppe på min forlovede som satt ved siden av meg men jeg bare kløyp han litt i hånda og smilte til han :)

Snømannen Kalle er på vg.no :) Det MÅ ha vært noe trolldom i den flosshatten han fikk for på slutten av denne dagen i skrivende stund har antall besøkende her på bloggen 4 doblet seg!

Alt jeg kan si til dere som titter innom her for første gang: Jeg håper det jeg serverer faller i smak.

Til dere som hjelper meg å klatre på blogglisten: tusen tusen takk for det!

Alt i alt ble dette en dag jeg sent glemmer :)

I morgen skal vi ha juleverksted her. Jeg skal lage 2 sorter konfekt og så skal jeg lage ferdig mine skjønne jente cookies og babykake :) Gleder meg til å vise dere.

Ønsker dere alle en riktig god kveld videre.

Gladhilsen fra

Anne Brith

10 kommentarer:

  1. Så moro at bloggen din kommer på vg nett da. :)
    Men velfortjent,er jo så mye fint tryller frem!

    Gro.

    SvarSlett
  2. Det er velfortjent, Anne Brith! Du baker jo å melet skvetter nonstop! Varm klem

    SvarSlett
  3. Gro: Sant det er jo kjempegøy :)

    Takk for at du følger bloggen min <3 God helg!

    Amandine: Skulle ønske du bodde i nærheten! Sender varme klemmer over fjellet:)

    Hilsen fra Anne Brith

    SvarSlett
  4. Hei.
    Var på siden din første gang i går, gjennom avisens link. Og nå er jeg hekta! Takk for en utrolig bra side! Kommer til å bruke den masse som inspirasjon.

    SvarSlett
  5. Fulgte linken via VG.no i dag og nå må jeg si jeg ble imponert! Så masse inspirasjon i en litt frustrert julestress tid:) Tusen takk for at du blogger! Har anbefalt denne bloggen til masse venner! Fortsett!

    SvarSlett
  6. Jeg fant bloggen din gjennom VG og jammen er jeg glad for at jeg tok turen inn hit. Gleder meg til å lese mer i den, og legger den på en bloggrull i min egen blogg. Legger meg og som følger :)
    Ha en herlig tredje søndag i advent.
    Klem.

    SvarSlett
  7. Hilja: Så utrolig bra:) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Anne Brith

    SvarSlett
  8. Stine: Det er slike tilbakemeldinger jeg synes er utrolig gøy å høre. Så lenge jeg merker at antall besøk stiger og jeg får positive tilbakemeldinger så fortsetter jeg bloggingen. Jeg har mange ideer og bakeprosjekter fremover.
    Kom gjerne med innspill på hva jeg burde gjøre mer av:)

    Vennlig hilsen Anne Brith

    SvarSlett
  9. Monica:Tusen takk for det:) Her er det travle tider og jeg håper at jeg får ordnet litt opp i ting på bloggen etterhvert... skal kategorisere mye bedre og lage flere undersider. Men det kommer først etter jul :)

    Ha en flott søndag:) Hilsen Anne Brith

    SvarSlett
  10. Wow, dette var gøy!

    Klem, Maria

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)