torsdag 9. desember 2010

Pepperkakemaler


Nå har jeg fått en del spørsmål fra dere der ute om å legge ut alle malene.

Her kommer i alle fall de malene jeg har brukt til å lage pepperkaker frem til i dag.

Det kan være hendig å kjøpe seg et skjærehjul. Spiselig kunstverk har disse billig.

Et skjærehjul er egentlig en liten pizzakniv med 2 hjul på hver ende. Det ene litt mindre enn det andre.

Veldig greit å ha når man skal skjære ut former som dette.

Mikke Mus




Her er malen:


Rudolf:






Her er malen:


Pakke:



Her er malen jeg brukte:



Lue og votter:



Her er malene:


Snømann:



Og malen jeg brukte til denne er her:




Mini pepperkakehus:

Her er malen:


Da er det bare å lage pepperkaker av hjertens lyst!

Ha en flott dag videre :)

Hilsen Anne Brith

2 kommentarer:

  1. Hei

    Har nettopp oppdaget din skjønne blogg.
    Jeg må si jeg er RÅ-IMPONERT!!

    Det sto noe om ent mønster på mini-pepperkakehus et sted, men jeg kan ikke finne mønsteret. Hadde vært gøy å lage sammen med ungene i helga :)

    SvarSlett
  2. Monica: Nå ligger de også her :)

    Takk for at du sa ifra :)

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)