søndag 26. desember 2010

Nytt design


Som noen av dere allerede har kommentert så har dagen i dag vært en litt rotete dag her på bloggen. Tekster har vært uleselige og siden har forskjøvet seg etterhvert som jeg har testet ut ting.

Jeg beklager dette. Jeg måtte bare få ryddet bort det gamle designet og gi plass til en ny og fresh side.

Etter å ha knotet i 5 timer....5 lange timer som jeg egentlig skulle bruke til å modellere en søt kattepus..... fikk jeg i kveld hjelp fra mine to herlige "brødre". I løpet av en liten time har de altså fikset dette nydelige designet til meg :)

Nå blir det ikke noe forandringer her på bloggen før den nye siden lanseres og det skjer nok ikke før langt utpå nyåret.

I romjulen vil jeg kun bruke tid på å organisere ting her på bloggen, skrive en del innlegg om utstyr jeg bruker og legge inn noen gode oppskrifter. Noen få "godbiter" vil komme men det blir ikke så mange.

Jeg er tilbake for fullt fra 4 januar!

Ønsker dere en fantastisk jul videre.


God klem fra Anne Brith

9 kommentarer:

  1. Dere har jobba veldig bra i dag alle sammen :) kjempe flott er det blitt :) Gleder meg til fortsettelsen :)

    SvarSlett
  2. Jeg dette ble fint, men jeg må få tipse om at jeg tror bakgrunnsbildet er veldig stort, fordi det laaang tid å laste det. :)

    SvarSlett
  3. Endelig er det røde borte og rosa tilbake!! Elsker det nye designet ;)
    Klem <3

    SvarSlett
  4. Ha en kjempefin romjul og et fantastisk nyttår!

    SvarSlett
  5. Fantastisk blogg du har (e innom kvær dag før å se på alt det nydelige du laga) og flott bilde av dæ og John Harald :)Go romjul tel dokker alle! Hilsen maiken, søskenbarn tel John Harald

    SvarSlett
  6. Så vakker du er! :)

    SvarSlett
  7. I motsetning til Martegris, sitter jeg her med min 27 tommers maskin og ser at bakgrunnsbildet er for lite. Det dekker ikke hele skjermen min, har mellomrom både oppe og nede og på sidene, hvor det er grått. Men flertallet sitter sikkert ikke på så store maskiner:-) Ville ihvertfall bare gi beskjed om det!!
    Hvor får man forresten tak i sånne pinner og former til de cookiekjærlighetene? Datteren min har så lyst å lage sånne:-)
    PS: Kommentarfeltet er helt på trynet, hehe, men det vet du kanskje? Ser ikke hva jeg skriver og det er veldig tregt. Men det blir vel fikset det også:-) Du er kjempeflink Anne Brith, stå på!!
    Ha en flott romjul med familien!
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei Mona.

    JEg sitter og jobber med den nye nettsiden nå. Som skal komme på villaperlesukker.no

    Derfor virker ikke linken der. Det er helt krise her på bloggen har jeg merket og jeg har derfor startet overføringen til wordpress. Så om noen dager er hele blogspotbloggen borte og skal alt ligge inne i wordpress på domenet www.villaperlesukker.no

    Beklager at det er litt på tryne og jeg jobber med saken fra sengen ( ligger syk ) :(

    Pinner får du kjøpt på bakeshop.no :) God romjul til deg også :)

    SvarSlett
  9. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)