onsdag 1. desember 2010

November - klatrer på blogglisten!


November er den første hele måneden her på bloggen ettersom jeg først startet 8 oktober. Det har vært en fantastisk måned trafikkmessig!

Dette skjedde i november:

  • Det var hele 43598 sidevisninger og dagen med flest besøk ble 14 november. Da var det over 1000 unike besøkende her på siden.
  • Jeg postet 50 innlegg!
  • Jeg fikk mail fra 2 konditorer med tips om oppskrifter og ros for flott side! Takk for det!
  • Det ble postet 274 kommentarer på mine innlegg! TUSEN takk for tilbakemeldinger og engasjement!
  • 42 nye følgere! Totalt antall er nå 72. Jeg håper dere fortsetter å følge meg fremover.
  • Facebooksiden blir likt av 1000 stykker
Da jeg startet å blogge var jeg selvfølgelig helt på bunnen av blogglisten. Jeg mener listen er fylt med over 2500 blogger. I går som var siste dag i november sto jeg på plass nummer 112! Det synes jeg er helt vanvittig bra.

I november fikk jeg også mine første forespørsler om å sponse bloggen. Jeg har takket ja til noen bedrifter og produkter og dere vil etterhvert finne det under egen etikett. Det har vært stor debatt i media denne måneden om sponsing og blogging og jeg skal selvfølgelig forholde meg etter bloggernes vær varsom plakat.

Jeg kommer ikke til å fylle denne nettsiden med reklame og bannere. Jeg klarer bare ikke være på nettsteder hvor det flasher reklame mot meg hele tiden så jeg kommer til å være veldig forsiktig med reklamering. Jeg vil også at dere som leser bloggen min skal vite at om jeg anbefaler et produkt så er det fordi det er steikegodt eller megagod pris i forhold til resten av markedet.

I november fikk vi også registrert domenet villa perlesukker.no og taster du inn dette så kommer du hit til bloggen. Etterhvert kommer bloggen til å forandre seg litt men det vil skje gradvis. Jeg følger jo daglig med statistikken her på siden og har allerede skjønt hva dere liker og hva jeg må bruke mer tid på fremover ;)

Noe som gleder meg veldig er at 20% av de som besøker bloggen har blitt anbefalt å ta turen innom nettsiden. Om det fortsetter så kan de kanskje vise seg at facebook ikke vil være så viktig som man tror i markedsføringen og at munn til munn reklame er like så sterk.

Jeg vil sende en stor virtuell pepperkake til alle dere som har anbefalt bloggen min og til alle dere som titter innom hver eneste dag!

Håper dere alle har hatt en like flott måned som vi har hatt her hos oss.

Nå kan vi begynne å telle ned og glede oss til julen!

Klem fra

Anne Brith

7 kommentarer:

  1. Veldig moro Anne Brith, og veldig fortjent! Du legger utrolig mye jobb i bloggen din og den er helt fantastisk både som hjelp, søke tips, og ikke minst for å hente masse herlig inspirasjon :-)
    Lykke til videre, jeg er innom deg hver eneste dag!
    Klem Gro

    SvarSlett
  2. Kjempebra! Hurra for Anne Brith!

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke overrasket, du er suveren, jeg DIGGER bloggen din!!

    Grattis, gleder meg til alle godbitene som kommer fra deg framover.
    (Spessielt konfekt og godteri)

    SvarSlett
  4. Helt enig i alt Gro over, sier :-))

    SvarSlett
  5. Gro: Så koselig :) Baker du kake allerede eller har du ikke startet ennå?

    Amandine:) Takk... godt å ha en heiagjeng!!

    SvarSlett
  6. Iris: Konfekt og godteri kommer det mye av fremover :)

    Knerten: Takk for alle koselige kommentarer <3 Det varmer!

    SvarSlett
  7. Hei! noen som vet om butikker som selger fargepulver til baking, som i denne oppskriften??

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)