onsdag 1. desember 2010

Julekalender og julepynt


Som dere kanskje merker har jeg pyntet litt til jul her på bloggen.

Til dere som synes dette var uvant så kan jeg si at den rosa siden kommer tilbake etter jul :)

Jeg er jo selvfølgelig megastolt av meg selv for at jeg har klart å redigere dette helt på egenhånd! Jeg har brukt litt tid på dette i dag og det gjør at desemberluke 1 ikke blir publisert før i kveld.

Heretter skal dere få lukene tidligere :)

Håper dere får en flott førjulstid alle sammen og følg med senere :)

Pepperkakehilsen fra

Anne Brith

5 kommentarer:

  1. så fin den siden ble, jeg må simpelthen få meg en blogg, den var kjempefin. men har ikke helt skjønt opplegget med den ennå samt hvordan lage siden så flott som du nå gjort..ps er ikke anonym men heller ikke det får jeg helt til...kos fra lisbeth og du har en super blogg

    SvarSlett
  2. Herlige senoritaen :) Du er bare så mega flink, takk igjen for hjelpa. Skulle vært et bloggekurs hihihi
    Synes siden ble veldig koselig :)

    klem fra Lier

    SvarSlett
  3. Syns bloggen ble kjempefin! Så flink du er :)

    SvarSlett
  4. Åååh, så fint det ble!! Skikkelig julestemning - det er kos, da :))

    SvarSlett
  5. Tusen takk dere:)

    Lisbeth du får si fra om du trenger minibloggkurs. Har nettopp fikset siden til Elisabeth her :)

    Beate: Jeg elsker alt som ahr med jul å gjøre :) Synes det ble skikkelig stas :)

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)