lørdag 18. desember 2010

Julegaver


I dag har jeg laget julegaver sammen med barna. Forhåpentligvis er alt tørt i morgen :)

Jeg baker mye akkurat i disse dager og ettersom jeg ikke er helt ferdig med julegaver og andre husmorgjøremål før jul så blir det litt liten tid til å svare på kommentarer fra dere. Jeg lover at jeg skal svare alle etterhvert.

Det rosa kakefatet som jeg skulle gi bort 1 desember blir gitt bort i romjulen. Dette pga at det er vilt mange som har kommentert og delt og jeg må få en skikkelig oversikt over dette.

Jeg kommer etter jul med utfyllende beskrivelser på generelle ting som det å trekke en kake, smaker som passer sammen, cupcakes og en god del oppskrifter.

Jeg har jo ikke blogget mer enn en par måneder og jeg lover at brukervennligheten på bloggen min også skal bli bedre. Jeg jobber med å kategorisere bedre slik at dere finner lettere frem :)

Jeg kan tipse dere som trenger svart fort om å sende meg en mail på post@villaperlesukker.no. Denne mailadressen er linket opp mot min Iphone og slik får jeg se spørsmål med en gang. Det er så leit om dere står midt i bakingen og legger inn en kommentar så får dere ikke svar :)



Håper dere får en flott søndag i morgen :)

Klem fra Anne Brith

5 kommentarer:

  1. Det er rett og slett farlig å besøke bloggen din!
    Blir sulten, snopesyk og bakelysten med en gang;)
    Jeg har lagt inn link tilbake til deg nå, på "seigemennene" som jeg skrev:)

    Ha en fortsatt nydelig kveld♥

    SvarSlett
  2. Lykkeliten: nå må jeg inn på bloggen din og titte igjen :)

    Ha en herlig søndag :) Og takk for omtalen... klem fra anne brith

    SvarSlett
  3. Og du.... risboller MÅÅÅ jeg bare lage jeg også... med melkesjokolde dette året....takk for tips :)

    SvarSlett
  4. Skulle bare mangle, denne herlige og inspirerende bloggen må jo bare deles! Ps, prøv å lage riskakene med f.eks walters mandler - sjokoladen;)
    NYDELIG♥

    SvarSlett
  5. Du, har du et tips til hvordan sjokoladen blir stiv? Mine erfaringer er at etter et par minutter i romtemperatur er sjokoladen helt klissete og så godt som smeltet... Kan feks ikke gi dem bort, for de smelter før de kommer frem :D

    Veldig bra og inspirerende blogg :)

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)