mandag 20. desember 2010

En herlig gave


Her på Sørumsand finnes en av Norges flotteste interiørbutikker: Fokus Interiør.

Jeg klarer ikke gå inn dit uten å kjøpe noe det er bare helt merkelig. Det er så mange produkter som har mitt navn på seg og jeg har funnet ut at det beste jeg kan gjøre er å låne visakortet til forloveden min FØR jeg titter innom;)

Uansett så har Guro og Birgit virkelig truffet blink med meg som kunde. Det som er så gøy er at de har utrolig mye pent som passer i kjøkkenet eller fat til å presentere kaker på. Jeg kommer helt sikkert til å skrive mer om produkter derfra i løpet av neste år :)

Disse høye kakeboksene er grå og lys lilla og selges i sett med 2 stk. En liten og en stor. Settet koster kr. 159.- De er fra Listbeth Dahl.

Jeg kjøpte like greit 2 sett. Jeg synes det er finest når to og to like står ved siden av hverandre som på bildet. Ett av settene beholder jeg og ett fyller ejg med julekaker og gir jeg bort i gave til ei venninne som ikke har hatt så mye tid til å bake til jul :) Jeg er helt sikker på hun vil like dem like godt som jeg gjør.



Jeg er ikke ferdig med mine julegaver men jeg håper at jeg i morgen kveld kan si at det kun er vasking som gjenstår i Perlesukkervillaen..... men jeg tror det er ønsketenking...

Håper dere alle har det fint og kom gjerne med tilbakemeldinger på om dere liker mine shoppingtips eller om jeg skal slutte med det :)

Happy holiday to you all.....

Vennlig hilsen

Anne Brith

8 kommentarer:

  1. Jeg vil GJERNE beholde shoppingtipsene :)

    SvarSlett
  2. Du, har du et tips til hvordan sjokoladen blir stiv når man lager konfekt? Mine erfaringer er at etter et par minutter i romtemperatur er sjokoladen helt klissete og så godt som smeltet... Kan feks ikke gi dem bort, for de smelter før de kommer frem :D

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott blogg du har! Kjempe inspirerende! Skal virkelig ta med meg noen tips herifra! Klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Dette var veldig lurt :D
    Har ei venninne på skolen med glutenallergi.. gjett om ho skal få noe godt i en slik boks :)
    Ha en fin kveld videre :)

    Solveig Eriksen

    SvarSlett
  5. Veldig flott blogg.. Har laget litt av hvert etter inspirasjon herfra! Og seigmennjuletrærutenmenn.. hehe! de var kjempegode og når du sa MYE olje, ja trodde jeg at jeg hadde mye oppi formen.. haha! Det hadde jeg ikke.. så neste gang, DA skal jeg ha MYE olje!
    Fortsett gjerne med shoppingtips!
    GOD JUL =)

    SvarSlett
  6. Ann Kristin: hehe... nå har jeg fått tips om å bruke bakepapir i stedet for olje. Så jeg skal prøve meg igjen :) Hilsen Anne Brith GOD JUL!

    SvarSlett
  7. Solveig: Vil gjerne høre hva du lager som er glutenfritt :)

    SvarSlett
  8. Hilde: Så bra du liker bloggen min :) Ha en fantastisk jul!

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)