mandag 13. desember 2010

All you need is love


Hva ønsker du deg til jul?

Vanskelig spørsmål synes dere ikke?

De fleste av oss har jo alt det vi virkelig trenger. Vi kjøper ting etterhvert som vi har bruk for det.
Men det viktigste i livet kan ikke kjøpes.

Kjærlighet og varme... Ting som virkelig betyr noe i livet er gratis. Er ikke det fantastisk?

Min forlovede har skrevet denne ønskelisten til meg:

Ønskeliste:

1. Få lov å kjøpe basshøytalere.
2. At mine blonde lange hår alltid tas ut fra sluken i badekaret.
3. Ryddig kjøkkenbenk.
4. Få ha håndklær i fred.

Så dere skjønner kanskje at jeg er nokså kjapt ferdig med mine julegaver til han i år.

Jeg tenkte å lage fortunecookies og legge en lapp inni hver. På hver lapp skal det stå et budskap som refererer til hans ønsker...

Fortunecookiene skal da legges i en liten eske og pakkes inn. hihi... Jeg har også allerede kjøpt en 5. gave og den skal han få til slutt.... Er det en god ide eller hva?

For dere som lurer skal jeg komme med fremgangsmåter på fortunecookies i et senere innlegg....

Som overskriften sier så er det viktig å ha en spesiell man er glad i. En som støtter deg, forteller deg hvor flink du er, gir deg motivasjon, inspirasjon og som tørker tårer når alt ser mørkt ut.

Rudolf måtte bare få en kjærste synes jeg... det var altfor trist at han skulle feire julen all alone...

So here goes...

Her er oppskriften på Line:

Rosa, vanlig, rød og sort marsipan.
Hvit sjokolade og sukker til gevir.

Line lages akkurat som Rudolf bare litt mindre. Hun er kun 16 gram.

Fremgangsmåten på Rudolf finner du her.



Min ser litt sliten ut i ansiktet. Men jeg tror det er fordi jeg satt henne veldig kaldt rett etterpå hun var ferdig.

Slik ser de ut sammen:


Forelsket og lykkelig par <3

Ønsker dere alle en fantastisk jul sammen med kjærester, samboere, ektefeller.... og alle dere er glade i :)

Jeg gleder meg i alle fall utrolig masse til jul.

Det blir den beste julen på lenge!

Hjertelig hilsen

Anne Brith

6 kommentarer:

  1. For en fantastisk blogg, her fant jeg mye inspirasjon. Tusen takk:)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å få treffe Line, hun er jo bare kjempesøt, Anne Brith !
    Høres ut som om du har en super forlovede, og en like super julegaveplan i år - lykke til !!
    I mellomtiden kommer jeg jevnlig på besøk og snuser på all godisen du serverer :-)
    Klem
    Turid

    SvarSlett
  3. Herlighet for et nydelig par, de var bare helt utrolig skjønne:-)
    Kan jeg spørre hvor du kjøper farget marsipan? Hvor er det greiest å kjøpe det?

    PS: Vil bare gi beskjed om at jeg ikke har mottatt pakken enda, sånn i tilfelle den skulle være kommet bort eller noe? Du er jo så snill, er dumt om snillhet skal straffes:-)

    SvarSlett
  4. De er jo bare knallsøte! Så flink du er! En eneste ting til neste gang du lager dem... reinsdyr har mere spisse ører :) Ikke sånne søte runde :) Har dem i hagen om sommeren, så de er nøye studert :)))

    FOrtsatt god advent!

    SvarSlett
  5. Fantastisk idé, med de fortunecookiesene!! :D

    SvarSlett
  6. Desiree... takk for tips... jeg skal lage dem med spissere ører neste gang :) God jul til deg og dine :)

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)