onsdag 22. desember 2010

21 & 22 desember - Makroner og karameller


Bildet passer ikke helt til overskriften ser jeg men det får så være:)

Mitt 3. og 4. forsøk på karameller gikk rett i dass.

Mitt 2. forsøk på makroner likeså.

Makroner har jeg forøvrig laget en gang før og de ble helt supre.

Mitt 1. forsøk på et pepperkakejuletre ble heller ikke helt vellykket.... hehe

Jeg har hatt så mye å gjøre de 3 siste dagene og jeg har stått opp hver dag i 6 tiden for å legge meg helt utslitt i tolvtiden og innimellom har jeg nesten ikke hatt tid til å være på nett.

Jeg har også laget noen ting som er vellykket men det er mer romjulsting så det får dere se etter jul.... jeg prøver meg i morgen igjen på karameller. Har nå fått ekspertråd fra Manuela fra Passion 4 Baking så nå håper jeg og tror at alt ordner seg og at det blir vanila fudge til jul :)

Jeg håper dere har hatt noen fine dager og håper å komme tilbake for å ønske dere en god jul i morgen :)

Pepperkakejuletreet på bildet har jeg laget med barna og de var veldig stolte mens mor ergret seg over at hun ikke laget 2 av alle stjerner slik at treet ble slik det burde bli hihi.....

Ennå mer frustrert førjulshilsen fra

Anne Brith :)

7 kommentarer:

  1. Du må ikke slite deg ut på dette - julen er for kos ikke for å slite seg ut så man blir som et slips på julaften ;)

    Ha en fin natt og sove godt :)

    SvarSlett
  2. Ha,ha, ja karamellene mine gikk også i dass - Nytter ikke å lage de når man er stresset - her må man ha litt fred og ro......:) God jul!

    SvarSlett
  3. Vi har anbefalt bloggen din :)
    http://www.kvinnemagasinet.com/?p=1618

    SvarSlett
  4. Guriland for en herlig blogg! Har akkurat sittet og lest i Indre og ble såå inspirert av pepperkakehjertene, så da var det bare rett inn på pc'n og sjekke ut. Så masse morsomme ting du har laget, her var det jammen mye inspirasjon.

    Til uken skal jeg på julebesøk og da skal jeg jammen prøve meg på juleklokker og ta med som gave.

    Nå har jeg lagt meg som følger, og lagt deg i favorittlista mi, så da er det bare å vente spent på å se hva du lager fremover :)
    Ha en flott dag og kos deg i romjulen!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  5. Hei Yvonne så gøy at du likte artikkelen og bloggen :) Og takk for at du følger den fremover. Jeg har noen hviledager nå før jeg kjører igjen igjen med kaker og søtsaker i morgen. Har en datter i huset som feirer bursdagen sin og som skal få en fin kake :)

    Ønsker deg og dine en videre god jul og et strålende nytt år :) Hilsen Anne Brith

    SvarSlett
  6. Lene og kvinnemagasinet: Tusen takk for det :) Kjempegøy :) Jeg må skynde meg å få lagret dette :)

    God Jul :)

    Hilsen Anne Brith

    SvarSlett
  7. Ina: hehe God Jul til deg og dine :) Klem fra ANne Brith

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)