torsdag 25. november 2010

Tradisjonsrik julegave



I år blir det mye hjemmelagede julegaver som går ut fra Villa Perlesukker ;)

Dette flotte og gammeldagse glasset med skrulokk fant jeg på Kremmerhuset.

Det koster kun kr. 25.- og med et nydelig stoffdeksel ( kr. 29.-) med strikk med teksten: God Jul har man en super julegave.

Jeg skal definitivt gi bort to slike i år ;)

Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal fylle i dem. De er ikke så store ca 12 cm høye og 7 cm i diameter så det må være noe smått. Kanskje jordbær i marsipan?

Kom gjerne med tips til meg ;)

Her ser dere glassene sett fra siden ;) Ellers må jeg si at den røde og hvite juleserien fra Kremmerhuset skuffet meg. Likeså gjorde Ikea sin rød, hvite og blå serie. :(



Happy shopping!

Klem fra Anne Brith

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)