fredag 5. november 2010

Pretty Pink


Jeg har nå i flere måneder vært på utkikk etter en fin bok jeg kan samle alle mine favorittoppskrifter i.

Jeg har lett lenge og ville ha en bok som:

  • Har fargen rosa
  • Skal kunne se på utsiden at det er en oppskriftsbok

I dag fant jeg den! Oh lykke :)

Jeg fant flere eksemplarer av disse søte notisbøkene på "Låven" Ask Antikk & Interiør.

Bøkene er av merket Miljøgården og koster kr. 96.- ( liten) og kr. 111.- ( stor)



Den store er litt mindre enn et a4 ark mens den lille er dobbelt størrelse av den store ;)

Fantastiske er de og jeg kan bare si til dere som bor i nærheten: Stikk innom jentene på Låven. Du finner helt sikkert noe til huset:)

Han en flott dag videre!

Rosa hilsen fra

Anne Brith



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)