søndag 14. november 2010

Pappa er best!


I dag er det farsdag og gratulerer til alle pappaer der ute!

Denne kaken laget jeg til en venninne som hjalp meg ut av en knipe i sommer.

Han som fikk kaken elsker alt som har med skog og jakt å gjøre. Så derfor ble den slik;)

Start med å trekk en kake i grønt.

 Jeg har kuttet kanten med en gressbord. Dette for å få litt liv i kaken.

 Kaken ser da slik ut :)

Lim på reinsdyret/elgen på kaken med icing.

Hvis du vil vite hvordan jeg laget reinsdyrene så klikker du her

 Snart ferdig :)

Legg bokstaver oppå. Jeg valgte å ha disse i rødt for en fin fargekombinasjon.
Ettersom det er farsdag var det ikke vanskelig å finne en fin tekst :)




Ønsker dere alle sammen en strålende søndag.

Særlig til alle pappaer der ute.

Kos dere med familien!

Til min egen pappa: Gla i deg! Din kake kommer nordover snart.... <3

Klem fra

Anne Brith

5 kommentarer:

  1. Så fin den var :-) Kan tenke meg det ble en fornøyd ektemann og pappa hosa din venninne :-)
    Kaka var så høy og flott, hva slags kake er det inni der?
    ha en flott farsdags søndag, her er jeg i gang med en kladdesjokoladekake (brownieskake), ikke det peneste, men far i husets favoritt :-) Får se om jeg klarer å få litt pynt på den så den ser litt mindre ut som noe som ikke var helt vellykket :-)

    SvarSlett
  2. Kaken ble en suksess :-)
    En meget fornøyd pappa og bursdagsbarn.
    Tusen takk for en flott kake. Du er enestående Anne Brith =o)
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg kan tenke meg pappaen ble glad for denne:)
    Og så høy og flott den ble - mye fyll der tenker jeg...mye godt:)
    Likte så godt dette gressmønsteret, den utstikkeren har jeg verken sett eller hørt om før.
    Lærer noe nytt hver dag:)
    ...dine reinsdyr var helt geniale. STILIG!!

    SvarSlett
  4. Gro: Inni kaka har jeg sjokoladekake. Har delt den i 3 og hver del er ca 2-3 cm høy. Med fyll som er sjokoladekrem og bringebær blir den fin og høy :)

    Og du det er jo slik at pappaer burde få bestemme hvilken kake de skal få på en slik dag.... utseendet på vår kake ble heller ikke helt 100% hihi barna som pyntet.

    Håper i alle fall dere har hatt en strålende dag :)

    Klem

    Nettbakeren... de kantutstikkerne er fra FFM mener jeg,....er alltid koselig å få kommentarer fra deg :)

    Sender en god klem mot Bergen:)

    Line: my friend! Gleder meg til middag ;) Elg... mmmm Kos fra oss på Sørumsand :)

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)