torsdag 4. november 2010

Girls day out!


I dag har jeg vært sammen med en god venninne på shopping på Sandvika Storsenter.

Jeg skal lage en My Little Petshop kake til min datter som fyller 6 år om 3 uker og disse lysene sto det bare hennes navn på! Kjempesøte og akkurat 6 stk i pakken til kr. 39.- ( Åhlèns)



Klarte heller ikke holde disse firkantede muffinsformene unna kassaapparatet. Kr 29.- for 12 stk.

Så rett før vi skulle haste ut av Åhléns så jeg et nydelige rosa kjøkkenforkle. De hadde både til barn kr. 79.- og til voksne kr. 129.- De var ROSA!!! Tror dere jeg klarte å la de henge der?

Jeg gleder meg til datteren min skal pakke det opp på bursdagen :)




Kakebokser er noe jeg heller ikke klarer å holde meg unna.

Disse hvite med skriften: Cake kjøpte jeg på Mols til kr. 119.- pr stk.

Som hverdagskakebokser til kjøkkenet er de supre!



Ellers kjøpte jeg denne formen på Panduro:


Den kostet bare kr 32.- !!! Tenk å fylle sjokoladekake oppi der. Steke og trekke med sukkerpasta.

Det blir herlige Petit Fours.

Jeg er så fornøyd med mine nye kjøp og må bare sende 2 hilsener:

1. Elisabeth du er shoppedronninga!
2. Kjære forloveden min: Takk for lånet av Visakortet! Jeg lover at jeg ikke skal handle mer kakestæsj på noen uker *rødme*

Ha en fortreffelig dag alle sammen!

Hilsen Anne Brith


1 kommentar:

  1. Takk for tips om hjertelys på Åhlens, jeg hamstrer med det samme, for jeg har en liten valentinjente i hus!
    :-) Blomstre

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)