tirsdag 16. november 2010

Den store pepperkakedagen!


Jeg er så heldig å ha en venninne som er høygravid og som skal føde i tiden før jul:)

Hva er vel ikke mer koselig enn å gi pepperkaker i reneste babystil, pyntet i rosa eller blått :)

Sammen med samme venninne tok jeg i dag turen innom Strømmen storsenter og Scrapmagasinet.
På Kremmerhuset fant jeg en snømannutstikker til bare kr. 10.-!!!

Alle de andre har jeg kjøpt på Scrapmagasinet. 5 for kr. 100.-

Jeg klarte ikke velge og mener de hadd 80 forskjellige sorter. Utrolig mange flotte former og det jeg liker så godt med disse er at det er litt størrelse på dem. Alle de andre på Kremmerhuset synes jeg rett og slett blir for små. Særlig når man skal pynte disse.

Disse passer perfekt til cookies også så man kan bruke disse formene hele året ;)

Her ser dere vinterutstikkerne jeg kjøpte. Snømann, kristorn og vott :)


I morgen skal jeg på juleverksted med 15 venninner og har i hele kveld bakt pepperkaker som vi skal pynte.

Her ser dere litt av resultatet:)



Gleder meg stort til å pynte dem :)


Ønsker dere alle en fin kveld videre!

Smil!

Anne Brith

2 kommentarer:

  1. Flotte former :) Gleder meg til å se kakene ferdig pyntet :)

    SvarSlett
  2. Tonje: Jeg håper at vi får laget noe ferdig i kveld :)

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)