onsdag 6. oktober 2010

Velkommen!

Her vil du i løpet av månedene som kommer finne inspirasjon til baking og pynting av kaker, cupcakes og frosting, cookies, konfekt, småkaker og desserter.
Som mamma til 3 barn og med et hus som skal renoveres er det ikke alltid man har mye tid å bruke på kjøkkenet. Men selvgjort er velgjort!
Hvis ikke annet er sagt så er det jeg selv som har laget det du ser på bildene du finner her på Villa Perlesukker:)

Håper dere vil like det jeg deler med dere:)

Jeg gleder meg!

2 kommentarer:

  1. Utrolig imponert...
    Tenkt å være såååå flink !!

    Uro4

    SvarSlett
  2. Hei Uro:)

    Jeg måtte bare inn å lese dette aller første innlegget mitt her på bloggen og hadde ikke sett denne kommentaren før nå.

    Takk for at du tok deg tid til å gi en positiv tilbakemelding! Klem fra Anne Brith

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)