tirsdag 12. oktober 2010

Utstikkere

Jeg klarer meg ikke uten utstikkere eller pepperkakeformer som noen også kjenner dem som. Disse 4 med julemotiv er fra Wilton og kan kjøpes på Cacas som forøvrig har fått en flott og oversiktlig nettbutikk ;)

Ellers finnes det masse utenlandske nettbutikker som selger utstikkere og det som er så gøy er at man kan også bruke disse når man pynter kaker ;)

Her er noen av mine favoritter:

Juletrepynten gleder jeg meg til å ta i bruk snart igjen ;)


Jeg har kanskje 30 forskjellige cookiecutters som de opprinnelig heter ;)

Men om du ikke har akkurat de du gjerne skulle hatt så fortvil ikke. Det er håp!
Let på nett etter figurer du har lyst til å lage, klipp de ut på bakepapir og vips så har du en egen mal;)



Her er mine som jeg skal bruke til høstblader denne uken. Jeg har også laget noen til halloween.

Lykke til med bakingen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)