tirsdag 12. oktober 2010

Romantikk

Jeg har i alle år spart på et servise som heter Edme Plain fra Wedgewood men da jeg var på handletur med mamma fant vi dette nydelige kaffeserviset fra Kremmerhuset. Jeg falt fullstendig men synes ikke jeg kunne kjøpe meg nytt servise kun fordi det var pent.

Mamma så at jeg likte serviset utrollig godt og kjøpte det til meg ;))) Et fat med kopp og asjett koster kun kr. 79.- De har også krus i samme stil. Jeg valgte det rosa men det finnes også i grønt.

Det er ikke menge ukene siden så det finnes fortsatt i butikken mener jeg for de som har interesse ;)

Her er et bedre bilde:



Kaken er fra Deli de Luca og som noen av dere vet smaker jeg meg gjennom alle kakene derfra og kommer jeg med en utfyllende rapport med terningkast:)

2 kommentarer:

  1. Kjempefint servise og de lysestake glassene var nydelige. Skikkelig fint bilde du har klart og ta ;)

    SvarSlett
  2. Takk Ingelin:)

    Jeg ønsker meg faktisk nytt kamera til jul for det jeg har nå er helt grusomt.

    Så håper julenissen kommer med det ;)

    Klem

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)