tirsdag 12. oktober 2010

Pusur and friends

Som jeg sa tidligere i et innlegg så skal datteren vår som går i 1. klasse få ha med seg muffins på skolen i morgen. Hun ønsket veldig å ha hennes store helt Pusur på og så laget jeg like godt alle vennene.

Nå står alle 24 muffinsene klare og det var en stolt datter som gikk og la seg for noen timer siden ;)

Har laget en steg for steg beskrivelse på Pusur og legger den ut her i morgen.

Slik ser de ut samlet på et brett:

Ha en fortryllende kveld!

4 kommentarer:

  1. Kan jeg bare få si: Eh, WOW!!!
    Jeg har laga karameller i dag - men til og med det gikk litt skeis, kokte litt for kort så de ble i overkant bløte! ;)

    Du er skikkelig flink, da! Kan hende jeg kommer til å bruke deg som inspirasjon når Magnus har bursdag om en mnd :)

    Ha en fin kveld Ü

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)

    Du skal jeg si deg en ting: Jeg kan ikke engang lage karameller! Ingen kan alt, alle kan noe ;)

    Håper du titter innom innimellom og får inspirasjon:) Hvor gammel blir Magnus?

    Morgenhilsen fra Anne Brith

    SvarSlett
  3. kuleste jeg har sett, du er sinnsyk flink!!
    kjenner jeg blir litt misunnelig,ønsker meg supertalent som deg, du må være veldig populær å ha som bekjent når noen trenger kaker til noe :)
    hvor lang tid brukte du på disse??

    SvarSlett
  4. Hei anonym 21.13 :) Jeg lager jo en del kaker men synes det er enda mer gøy å hjelpe andre å lage. Det er jo noe spesielt med det at mamma eller pappa har laget kaken ;)

    Jeg brukte vel 2-3 timer på disse. Og da mener jeg pyntinga. Pusur tok lengst tid.

    Ha en flott kveld videre:)

    Hilsen Anne Brith

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)