tirsdag 19. oktober 2010

Papirkake

I går satt jeg og surfet på nett og kom over denne fantastiske ideen. Jeg må bare dele det med dere.

Gunn fra bloggen Ulltråden har laget denne flotte kaka og nei den er ikke spiselig men hun har laget hvert kakestykke av papir og brukt til dåpen som bordkort:


Fantastisk nydelig og midt i blinken for meg.

Jeg har nemlig en prinsesse som skal feire bursdag om noen uker og akter å lage en slik kake og la henne gi med ett kakestykke hver til jentene hjem, fylt med godteri.

Monika har laget mal til dette og den finner du her.
En stor takk til kreative Gunn fra Ulltråden ;)

Ønsker dere alle en strålende kveld:)

Vennlig hilsen Anne Brith

2 kommentarer:

  1. Det blir stor suksess å lage bordkort og fylle med en liten gave eller at de kan få "kakeesken" med seg hjem med litt gotteri i. Vi putte en liten ting i til min datters bursdag og det ble stor suksess også når de kom hjem med eskene. Artig :-)
    Her er noen flere eksempler på slike esker:
    http://evysblogg-evy.blogspot.com/search/label/Kakestykkeeske

    SvarSlett
  2. :) Jeg gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)