søndag 31. oktober 2010

Oktober - Stolt!


Det er en travel helg hos oss i Villa Perlesukker og vi skal snart feire Halloween sammen med gode venner.

Har bakt masse i helga og skal sette meg godt tilrette i kveld og legge ut noen beskrivelser igjen :)

Har bestemt meg for å skrive en liten oppdatering hver måned på hvordan ting har gått og hva som har skjedd.

Oktober:

6 oktober - Dagen jeg skrev mitt første blogginnlegg :)
8 oktober - Facebooksiden ble opprettet - 659 stykker liker siden!!

30 stykker følger bloggen min:) Takk til dere alle sammen!

Denne måneden har jeg laget 124 cupcakes, 138 cookies, 28 konfekt, 12 kaker og noen småkaker.

Jeg har ødelagt: 2 porsjoner marengs, en daimkake, 1 porsjon browniesmuffina, 3 cookies og et sukkerbrød hihi :)))

Men i går så la jeg inn et bilde av mine røde herligheter på en nettside som heter Cakecentral.com og de ble så godt likt at de til slutt sto på 1. plass på listen av mest lagret bilde. :)

Cakecentral.com er en nettside for spesielt kakeinteresserte og de har over 300.000 brukere!!

Så alt i alt synes jeg at dette har vært en positiv og god bakemåned!

Ønsker dere alle Happy Halloween og håper på en enda bedre måned i november:)

God klem fra Anne Brith

PS Takk til lillebror Aksel for redigering av bildet :)

2 kommentarer:

  1. Hei, akkurat funnet bloggen din, og liker den veldig godt. Jeg er helt nybegynner med baking, og setter derfor veldig stor pris på de detaljerte bildene og fremgangsmåtene. Det jeg lurer mest på, er hvor og hva slags råvarer man bør bruke. Ser du allerede har skrevet om sjokolade, men alt annet av utstyr, farger, dekor etc. har jeg fortsatt ingen anelse om hvor jeg bør kjøpe. Mer om dette hadde vært fantastisk!

    Kommer til å følge med fremover, og gleder meg til flere deilige oppskrifter!

    SvarSlett
  2. Flinka!! Du er så fantastisk flink, og fortjener hver eneste fan, følger, hyggelig kommentar osv som du får!!!

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)