søndag 17. oktober 2010

Muffinsformer


Hver fredag møtes venninnene til lunsj på et nydelig sted som kalles "Låven" på Ask.

Lunsjen som serveres er gratis og mens man venter kan man titte og få inspirasjon til alt av interiør. De har utrolig mye pent til kjøkkenet og jeg gleder meg til vi skal pusse opp vårt ;)

De har også nydelige barneklær og litt penere klær for kvinner. De har ingen nettbutikk men siden deres på facebook finner du her.

På fredag kjøpte jeg meg disse nydelige lilla kanelbolleformene, muffinsformer samt konfektformer.



Jeg har testet ut utallige muffinsformer og det jeg synes er så synd er at mange av formene mister fargen og printet som er på formen sees ikke etter steking. Derfor liker jeg former som disse som er litt tykkere og som holder seg i form mens man steker.

Cacas har også noen gode muffinsformer men det er langt fra alle som er gode nok etter min mening. Derfor kjøper jeg nesten aldri muffinsformer på nett.

Disse formene kostet kr. 49.- per stykk og produsenten er Kalasform.

Ha en strålende søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)