fredag 15. oktober 2010

Konfektformer

Som jeg har sagt tidligere gjelder det å holde øyne og ører åpne når man er på shopping. Dessverre er ikke jeg en veldig god nettshopper men jeg har sort belte i kakestæsjshopping, bare jeg får gå rundt om i butikker og se på ting.

Dette er egentlig såpeformer men det står på pakken at de tåler varme opp til 220 grader så da kan vi prøve dem i ovnen eller som konfektformer.

Det er 12 stk i pakken og de er bare 2 cm. I looooove them already!!! Er de ikke fine?

Pakken koster kr. 39.- og kan kjøpes på Panduro ;)

Den største gleden du kan ha det er å gjøre en annen glad!

Ha en strålende dag ;)

1 kommentar:

  1. Anne Louise Leikfoss20. desember 2010 kl. 12:33

    Hei!
    Takker for supre sider!!!
    Det er flott at du vil dele dine erfaringer ;-)
    Inspirasjonen og gleden ved å være på dine sider er helt fantastisk!!!
    I år blir det litt større utvalg av maripanfigurer, takket være dine bilder og forklaringer ;-)
    TUSEN TAKK!!!

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)