torsdag 14. oktober 2010

Konfektformer fra Ikea

Det er kun fantasien som setter grenser for hva man kan trylle frem på kjøkkenet. Dette er egentlig isbitformer fra Ikea men jeg har nettopp laget konfekt i dem som står i kjøla og de er helt brukbare til dette formålet også.:)

Formene koster bare kr. 29.- per stk og med marsipan fra Landlord ( Rema 1000) og en sjokolade fra Freia har du deilig konfekt og former for under kr. 150.-

Utrolig koselig å gi til gave til jul for oss som er litt lei av alle standard konfektformer ;)

How to do på konfekten finner du her:)

Ha en finfin dag!

3 kommentarer:

  1. Gleder meg veeeldig til denne how to do'en ;) Tenkte å gi bort litt konfekt og kjeks til jul:)

    SvarSlett
  2. Nå er denne lagt inn og du finner den her:

    http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/10/blomsterkonfekt.html

    Kommer flere tips til konfekt fremover ;)

    Vennlig hilsen Anne Brith

    SvarSlett
  3. sånne har jeg kjøpt en bunke av også, men jeg er rimelig sikker på at de kosta mye mindre!

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)