mandag 18. oktober 2010

Knask eller knep?

Nå er det ikke lenge igjen til Halloween dere. Det er så utrolig koselig å lage smågodt til barna til en slik dag.
Det du trenger er: Marshmallows, 1 pakke Smil, sjokoladedråper, sjokoladekrem, grønn og oransj icing.

Begynn med å lage sjokoladedråpene. Disse er laget av vanlig sjokoladekakefyll. Ta deigen i en sprøytepose og sprøyt ut dråper og stek disse i 5-8 minutter på 180 g.





Når du skal bruke disse som heksehatt så snur du dem slik at den glatte underkanten kommer opp:)


Start med marshmallowsen. Fest sjokoladedråpen oppå med icing.


Sett en smil sjokolade oppå hatten og fest denne med litt icing.



Sprøyt ut små stjerner til bord. Du trenger ikke bruke stjernetip men lag i alle fall en bord rundt:)


Sprøyt en liten sjokoladetopp oppå med en rund tip.


Sprøyt noen "scary" armer på med grønt.



Sprøyt så på øyer og de er klare for Halloween ;)



Veldig enkle og jummygode treats til Halloween ;)

Happy baking!


4 kommentarer:

  1. Åhhh...tusen takk..disse skal jeg prøve meg på :=) KJEMPESØTE :=)

    Mvh Marianne

    SvarSlett
  2. Kjempefine, så enkelt og så lekkert da!

    SvarSlett
  3. Har du oppskrift på den sjokoladekremen?

    SvarSlett
  4. Anonym 23.26 Jeg skal legge ut alle oppskrifter i løpet av de neste dagene.

    Så bare følg med :)

    Vennlig hilsen Anne Brith :)))

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)