mandag 25. oktober 2010

Julepyntede browniesmuffins




Disse browniesmuffinsene er så farlig gode at du nesten må doble oppskriften;)

Pynter du disse med smørkrem ala Vanilla icing så får du deg et herlig friminutt mens du nyter godsakene ;)

Ingredienser
2 egg
3 dl sukker
100 g smør------------ smeltes
2 dl hvetemel
1 ts vaniljesukker
3-4 ss kakao

Slik gjør du:

Visp eggene og sukkeret til eggedosis.
Bland i resten.

Fyll muffinsformene halvfulle.
Stekes på 200 grader i 13 minutter.

Jeg har pyntet dem med vanilla icing.

1. Ta en muffins og smør et enkelt hvitt lag oppå muffinsen.
2. Lag en krans rundt med grønnfarget vanilla icing. Jeg har brukt en bladtip.
3. Pynt med rødfarget icing. Sløyfe og prikker ;) Jeg har brukt tip 3.

Gi i gave til en du er glad i til jul :)


Lykke til!

Søt hilsen fra Anne Brith

2 kommentarer:

  1. Hurra! Har ideer for julebaking begynt å komme ja. Her må jeg følge med! Pr nå har jeg clementiner som det syvende slaget på lista mi... så jeg kan kanskje trenge litt ny inspirasjon :-)
    -blomstre

    SvarSlett
  2. Hvor mange muffins får en av denne oppskriften? ;)

    ELSKER bloggen din! :D

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)