onsdag 27. oktober 2010

Jordbær og sjokolade


Det er ikke mange kombinasjoner av smaker som er bedre enn jordbær og sjokolade.

Disse jordbærene laget jeg til et bryllup. Med champagne servert ved siden av så høstet brudeparet ros.

Jeg har fått låne bildene fra My sweet & saucy for å vise dere hvordan de lages :)


Start med brudgommene. Dypp halve fronten av jordbæren i hvit sjokolade. Dette skal da bli skjorten.


 Dypp så den ene delen nedi. Sørg for at du får en god "skulder"

 Dypp så den andre "skulderen nedi den mørke sjokoladen.

 La disse tørke.


Sprøyt på knapper og sløyfe :)

Så tar du brudene:

 Dypp jordbærene godt nedi den hvite sjokoladen.

 Pynt på med sjokolade i hver retning. Ikke vær redd for at det ikke ser bra ut for det er nokså lett.

Pynt med et halskjede. Jeg har brukt tip 1 til dette.

Her er mine slik de ble til slutt :)


Sjokoladehilsen fra Anne Brith

1 kommentar:

  1. Åååhh!! Jeg fikk lyst til å gifte meg med en eneste gang!!! Jeg elsker jordbær og sjokolade - og de der var jo i tillegg supersøte!! :D

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)