torsdag 7. oktober 2010

Ikke alt går som planlagt ;)

Energisk og motivert begynte jeg å lage deigen til cookiesene som datteren skal ha med seg på skolen neste uke. Denne deigen skal nemlig ikke bli knadd for mye eller for lite så jeg fant ut at jeg skulle ha alt i den lille mikseren min.

Laget 1 1/2 porsjon og som dere kan se ble det litt i meste laget for Turid. Hun stoppet heldigvis ikke og jeg fikk dratt ut kontakten før deigen lå over hele kjøkkenbenken.

Deigen ble i alle fall delt i to og ene ble fylt med deilig sitronsamk og den andre delen med bananaroma :)

Husk at alle deiger til cookies trenger 1-2 timer hvile i kjøleskap før den kjevles ut. I morgen får dere se resultatet :)

Ha en nydelig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)