torsdag 28. oktober 2010

Hjerteutstikkere


Jeg har så lenge ønsket meg nye hjerteutstikkere men ikke sett meg råd til å handle nye.

Nå skal jeg lage hjertecookies snart og da jeg var på Cacas i Tollbugata i går fant jeg disse nydelige hjerteutstikkerne til bare kr. 79.-

Jeg var SOLGT! hihi Jeg elsker formen på dem og det at det er 6 stykker i pakken gjør at prisen ikke er så ille.

Gleder meg vilt til å bruke disse...både på cookies og på en Hello Kitty kake som står på planen neste uke.

Utstikkersettet kan kjøpes her



Hjertelig hilsen fra Anne Brith

1 kommentar:

  1. Disse er fine å lage cala liljer med... :)
    Har bare en hjerteutstikker men det skal jeg gjøre noe med om jeg får fine cala av den jeg har :D

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)