lørdag 16. oktober 2010

Giveaway

Det er viktig å presentere kaker og småkaker på en fin og innbydende måte på bordet. Dette fatet falt jeg bare helt og holdent for da jeg så det. Kakefatet er virkelig nydelig og er et blikkfang på bordet.

Har bestemt meg for å gi bort dette kakefatet til en som deler min side på facebook med sine venner. Jeg trekker en heldig vinner 1 desember.

Alt du trenger å gjøre er å like Villa Perlesukker på Facebook, dele siden med dine venner og kommentere det på veggen så er du med i trekningen :)

For dere som ikke er på facebook men som vil være med i trekningen her kan gjøre det ved å bli følgere av bloggen og så kommentere dette innlegget under her :)

Vennlig hilsen Anne Brith

27 kommentarer:

  1. Jeg blir med på lotteri! Skal dele på facebook også :)

    Ha en finfin lørdag!
    Klem Ü

    SvarSlett
  2. Har delt på Facebook. Du er jo bare så dyktig og andre kan jo lære så masse fra deg. Synes du er topp som orker å legge så mye jobb i å dele kunnskapen din med andre.

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke Facebook men har nå blitt en følger:-D Skulle bare mangle, blir jo grønn av misunnelse hver eneste gang jeg titter innom (som er sånn ca. tre-fire ganger daglig;-))

    SvarSlett
  4. Tusen takk dere og takk Ann Britt det betyr mye for meg at du deler siden med de du kjenner :)

    Klem Anne Brith

    Monajenten: :) Jeg måtte tenke på deg da jeg la det ut på facebook ... du og salad fingers er to av mine venner som ikke har facebook ;)

    SvarSlett
  5. Jeg er med! Men av en el annen grunn blir jeg dirigert direkte til bloggen når jeg skal finne frem til Villa Perlesukkers facebookside... Du er en ekte kunstner! Klem fra Ragnhild

    SvarSlett
  6. Timoteia: Jeg skal se på det. Er det den knappen nederst på siden du mener?

    SvarSlett
  7. Fant bloggen din og må si jeg er kjempeimponert! Tusen takk for masse inspirerende ideer og triks. Jeg har blitt følger jeg også :)

    SvarSlett
  8. Inger-Eli så hyggelig :) Bare si om det er noe dere lurer på:)

    kvistkvast takk for det! Og kan jeg spørre deg hvordan du fant meg?

    Hilsen fra Anne Brith

    SvarSlett
  9. Sååå lekker hjemmeside du har laget Anne Brith!
    Kosleig å se deg i ditt rette element igje :-)
    Har forressten delt på face :-)
    Klem Kristin ( kristiane)

    SvarSlett
  10. Kristin: Det er gøy å være tilbake men jeg kjenner at jeg ikke er helt der jeg var.

    Den bryllupskaka i fjor tok knekken på meg og alt av bakeglede.

    Men nå har det gått en stund og jeg kjenner jeg blir inspirert igjen ;)

    Strofe: så hyggelig ;) Koselig å "se" deg igjen :)

    KLem fra Anne Brith

    SvarSlett
  11. Å hjelpes , her var det mange fristelser :):)

    Jeg er følger, og har også delt på Facebook:)

    SvarSlett
  12. Hei!

    Jeg er følger, og er gjerne med på trekning!
    Jeg er også på f.b siden =)
    ★★ 269 stk invitert ★★ deler også linken ★★ Ha en fin søndag! =)

    SvarSlett
  13. Jeg er følger av bloggen din og liker siden din på Facebook. Du lager fantastiske kaker!

    SvarSlett
  14. Sykt go sjer dine kaker ut, har prøvd meg jegogså, men blir jo katastrofr hvergang. Du må holde kurs , jeg kommer :) vil også vere m på lotteriet, har delt på facebook :))

    Hilsen linda tomren :()

    SvarSlett
  15. Følger med på bloggen din, du er utrolig flink :D Masse deilige kaker du lager :D Skal dele på FB også, vil veldig gjerne være med i trekningen på et sånt vakkert fat :)

    SvarSlett
  16. Har delt på fb, og er på fb sida!!

    SvarSlett
  17. tusen tusen takk, nå jeg lar meg inspirere,
    så utrolig flink du er,-wow,- hva du kan prestere,
    den pusurmuffinsen må jeg prøve å få til,
    men like fin det blir'n ei, selv om jeg gjerne vil.
    for et herlig kakefat, "sara Berhard" på det
    Det blir som rene oppsatsen,- det sku' jeg likt å se.
    jeg deler nå på Fb, og håper på litt flaks,
    og liker har jeg trykket, så jeg setter punktum straks.

    SvarSlett
  18. JA jeg følger og liker og deler og alt jeg, men kommenterer her likevel :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  19. Kjempefin blogg, her var det masse inspirasjon å hente - og dele :-)
    Har ikke facebookprofil lenger, men krysser fingrene for at det utrolig søte kakefatet kommer min vei allikevel;-D

    SvarSlett
  20. Fantastisk fat og fantastisk blogg - så jeg har delt:)

    SvarSlett
  21. Jeg vil gjerne være med, og har delt Villa Perlesukker med mine venner på Facebook :)

    Du har en fantastisk fin blogg, og lager utrolig lekre kaker, muffins og alt man kan drømme om. Skulle ønske jeg var like flink som deg..:)

    SvarSlett
  22. Tusen takk alle sammen :)

    Ha en fortsatt strålende kveld!

    SvarSlett
  23. Ønsker så klart å vinne det kjempefine kakefatet:-)
    Følger deg på bloglovin og facebook.

    SvarSlett
  24. Nå finner jeg deg lett på fbook:) Ja, det var linken som ikke virket, men det gjør den nå :) Tvi tvi for i kveld! ;)

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)