tirsdag 26. oktober 2010

Galleri


Jeg har fått en del henvendelser fra dere som gjerne vil titte på alle kakene mine i et galleri.

Jeg har lagt alt i album på facebook slik at dere som ikke er medlem også kan titte.

Her finner du de forskjellige kategoriene:

Cupcakes

Barnekaker

Kaker/bryllupskaker

Smågodt

Marsipanfigurer

HUSK at om du har spørsmål om en helt bestemt kake er det beste å sende meg en mail på post@villaperlesukker.no dette fordi facebook har tatt bort muligheten til å få oppdatert hver kommentar.

Så når en ny kommentar kommer fra dere ser jeg den først når jeg titter på bildet ;)

Vennlig bakehilsen fra

Anne Brith

3 kommentarer:

  1. Du er bare fantastisk flink :-) Har sett en del av dine kaker på kakeboksen? og den som var forløpern til den siden tror jeg. Mange av dine kaker har jeg tidligere stoppet opp ved for de har skilt seg ut fra mengden. På en veldig positiv måte :-) Har du holdt på i mange år?
    Fantastisk håndarbeid og utrolig mange fine fargekombinasjoner. Du er virkelig i en egen klasse :-)

    SvarSlett
  2. Hei Gro,

    Mine kaker finner du ikke på kakeboksen.no men jeg har noen ganger vært inne på kakefesten.com og legger noen bilder ut der.

    Min første kake laget jeg våren i 2008 så det er litt over 2 år. Men jeg har hatt ett år uten å lage noe som helst fordi jeg laget en bryllupskake høsten i fjor som rett og slett tok knekken på meg og bestemte meg da for ALDRI å lage kaker mer.

    Men etter ett år uten kaker har jeg begynt å lage kaker igjen. Jeg har ingen intensjon om å drive med dette på fulltid. Det er kun noe gøy jeg koser meg med....

    Takk for det positive du skriver. Det er gøy å få slike tilbakemeldinger. Jeg vet ikke om bloggen min er bra slik den er men jeg prøver bare å formidle min glede ved baking.

    Håper du følger med videre :)

    Klem fra Anne Brith

    SvarSlett
  3. Kjempeflott Anne Brith.
    Har fått tips om og tagge meg selv på bildene mine, da får du til og med mail når noen kommenterer bildene dine ;) Siden de har tatt vekk den view comments muligheten.

    Klem, Ingelin

    SvarSlett

Har du noe du vil dele med meg så blir jeg glad for tilbakemeldinger. Ris og ros mottas med takk :)